Seniorit saavat oman puhelinlinjan Nordean asiakaspalveluun - Uutiset - Nokian Uutiset

Seniorit saavat oman puhelinlinjan Nordean Asiakaspalveluun – senioriasiakkaan kohtaa aina neuvoja, joka on tietoinen asiakkaan tarpeista ja osaa tarjota juuri heille sopivaa opastusta

Nordean Asiakaspalvelussa on kesästä 2021 alkaen testattu omaa asiointikanavaa puhelimitse senioriasiakkaille. Puhelinlinja sai niin ilahtuneen vastaanoton, että se on päätetty vakiinnuttaa pysyväksi toimintamalliksi.

Seniorilinjalle asiakas pääsee maanantaista perjantaihin kello 8–20 soittamalla 0200 3000 ja valitsemalla numeronäppäimellä nolla.

5.11. 15:30

Seniorilinjalla asioiminen on tehty mahdollisimman yksinkertaiseksi, esimerkiksi tunnistautumisessa auttamisessa. Asiakkaan kohtaa aina neuvoja, joka on tietoinen senioriasiakkaan erityistarpeista ja osaa tarjota juuri heille sopivaa opastusta.

Luitko jo nämä?

Mainos