Jos asiakas ei käy pyydykseen, silloin pyydyksiä täytyy lisätä - Nokialaisyrittäjät ideoivat uusia keinoja asiakkaiden kalasteluun pitääkseen liiketoimintansa hengissä - Uutiset - Nokian Uutiset

Jos asiakas ei käy pyydykseen, silloin pyydyksiä täytyy lisätä - Nokialaisyrittäjät ideoivat uusia keinoja asiakkaiden kalasteluun pitääkseen liiketoimintansa hengissä

Mobiilipiste Suomi Oy:n toimitusjohtaja Jyri Kiviranta sanoo, että jos kivijalkakaupan asiakasvirta tyrehtyy, sen jälkeen voimavarat keskitetään yrityskauppaan.

20.3.2020 6:00

Prisman talossa toimivan Mobiilipisteen yrittäjä Jyri Kiviranta on vielä toistaiseksi huojentuneen oloinen. Asiakkaita on liikkunut ihan normaaliin tapaan ja astellut ovesta sisään kuin ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa olisi tapahtunut.

Luitko jo nämä?

Mainos