”Miksi nuoriso saa huonoa palvelua?” kysyy 8-luokkalainen Alina mielipiteessään - Puheenvuoro - Nokian Uutiset

”Miksi nuoriso saa huonoa palvelua?” kysyy 8-luokkalainen Alina mielipiteessään

Kirjoittaja kertoo tapauksesta, kun hänen maksukorttinsa ei toiminut uimahallilla. Hänelle vastattiin epäkohteliaaseen sävyyn.

9.11. 7:15

Maksukorttini ei toiminut uimahallin portilla, ja jono takanani vain kasvoi. Virkailija käski topakasti minun kokeilla korttia uudelleen, eikä se vieläkään toiminut. Kysyin, mikä voisi olla vikana, mutta hermostunut virkailija vain pyysi minua maksamaan käteisellä epäkohteliaaseen sävyyn. Minulle tuli epämiellyttävä olo. Takanani tullut vanhempi asiakas sai paljon kohteliaampaa palvelua.

Luitko jo nämä?

Mainos