Näillä vinkeillä jaksat käydä salilla - Elämänmeno - Nokian Uutiset

Lopahtaako sali-innostuksesi räväkän alun jälkeen - jäikö treeni tänäänkin väliin? Nämä vinkit tsemppaavat paatuneintakin sohvaperunaa

Moni aloittaa kuntosalilla käymisen intoa puhkuen, mutta parin viikon päästä into tyssää. Muutamassa viikossa ei vielä synny tuloksia, vaan avain kehitykseen on pitkäjänteinen, nousujohteinen treeni. Kokosimme vinkkejä, joiden avulla säilytät motivaation.

Tartu rohkeasti vapaisiin painoihin ja tarkkaile sarjapainojen kehitystä. Kirjaa ne ylös, niin näet konkreettisesti kehityksen.

23.8.2020 18:00

1. Kirjaa sarjapainot paperille tai puhelimen muistioon päivämäärineen. Joskus tuntuu, ettei edistystä tapahdu. Lihas kehittyy hitaasti, ja tulokset näkyvät vasta pitkällä aikavälillä. Silloin konkreettisen edistyksen näkeminen motivoi. Ripusta seinälle kalenteri ja ruksaa päivä jokaisen salikerran jälkeen.

Luitko jo nämä?

Mainos