Ladataan
Uutiset Vaalit Elämänmeno Urheilu Puheenvuoro Blogit Näköislehti Kaupallinen yhteistyö Tulospalvelu

Pankit ovat päättäneet, että mitään muuta palvelua ei enää saa, kuin hirveän jonottamisen

Onko olemassa mitään muuta instanssia, kuin pankit, jossa voisi hoitaa raha-asioita? Vai ovatko ne raha-asioissa monopoliasemassa. Pankit ovat päättäneet, että mitään muuta palvelua ei enää saa, kuin hirveän jonottamisen, soittelemisen tai sellaisen tietokonepelin kautta, joka avautuu vain nörteille. Jos on vähänkin vaativampi asia, kuin nosto tai tallennus, niin tilanne on aivan toivoton. Jatkossakin aivan varmasti, jos pankit haluavat helpottaa omia toimintojaan ne panevat nörtit jälleen asialle ja miljoona asiakasta tuskailee taas uusien ongelmien kanssa. Puhelimessa saa jonottaa jopa tuntikaupalla ja on näpelöitävä yhä uudelleen erilaisia numeroita ja kuunneltava sitä rimputusta. Sitten, kun saa jonkun linjalle, niin hän ei tiedä asiasta yhtään mitään ja siirtää puhelua loputtomasti eteenpäin. Lisäksi kaikesta pitää maksaa, vaikka se olisi pankin itsensä aiheuttama kulu. Koko järjestelmä on tehty puhtaasti pankkia itseään palvelemaan, asiakas on täysin toisarvoinen tässä pelissä. Eli ihmiset ovat pankkeja varten eivätkä pankit ihmistä varten. Henkilökuntaa ei ole enää lainkaan asiakaspalvelussa, mutta ihme kyllä heitä silti riittää soittelemaan ja tarjoamaan kaikenlaista ”palvelua” jota ei haluta, eikä ole pyydetty. Aikoinaan eräs tunnettu pankinjohtaja sanoi, että asiakkaat tuovat vain kuraa pankin lattialle. Nyt tilanne on nyt vielä huonompi, ei pääse edes pankkiin tuomaan sitä kuraa. On turha repiä ovea, se on kiinni. Mitä ihmettä tekevät ne ihmiset, joilla ei ole tietokonetta, tai eivät sitä peliä hallitse? Sääliksi käy.